Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
ExtremeF1 - bo liczy się dobra zabawa. Liga rFactor, Liga F1
Strona Główna ˇ Forum ˇ Download ˇ Skład ligi Luty 16 2019 08:37:09

Nawigacja
Portal
  Strona Główna
  Forum
  Szukaj
  Download

Liga
  Regulamin ligi
  ZAPISY
  Skład ligi
  Kalendarz GP
  Rekordy torów
  I sezon
  II sezon
  III sezon
  IV sezon
  V sezon
  VI sezon


Kontakt z administracją
W sprawach ligowych proszę o kontakt w pierwszej kolejności w prywatnej wiadomości na stronie. Oprócz tego kontakt ze mną jest możliwy pod adresem e-mail: kubusa1@o2.pl lub na komunikatorze Gadu-Gadu:

Główny Admin
Kubusa96 - 31600407




Klasyfikacja Kierowców
1
Markovsky
261
2
Tarask
173
3
Norbi
103
4
Barti Novik
98
5
Patrique2001
92
6
Szymusso
83
7
Kubusa96
70
8
Matiie
51
9
Kamilo
51
10
Kimiii
23
11
MikruseK
18
12
Adventure0
15
13
Szprycek
11
14
Matif6124
8
15
Prezesdejmian
4
16
Pandodo
2
17
Karlik
2
18
Kiroshima
0

Klasyfikacja Konstruktorów
1
McLaren
312
2
Mercedes
276
3
Renault
153
4
Williams
106
5
Ferrari
103
6
Red Bull
58
7
BMW Sauber
53
8
Toyota
35
9
BAR Honda
15

Użytkowników Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 117
Najnowszy Użytkownik: ~ydocihi

Witamy

Witamy na stronie ligi ExtremeF1. Trwa VII sezon ligi. W tej chwili w lidze nie ma wolnych miejsc, ale tych, którzy chcieliby dołączyć, zachęcamy do oczekiwania na zwolnienie się miejsca.

InfoPanel v.2.1

Ostatnio widziani
 ~ydocihi05:36:04
 @kubusa9606:47:00
 ^Patrique200107:57:12
 ~Karlik08:19:27
 ~prezesdejmian13:52:39
 ^Norbi 1 dzień
 ~AdveTV 1 dzień
 ~Mikry 1 dzień
Najnowsze posty
The and listed
[0 / 0]
GP Francji - ...
[12 / 35]
GP Niemiec - ...
[0 / 19]
GP Niemiec - ...
[0 / 16]
GP Niemiec - ...
[0 / 15]
GP Niemiec - ...
[0 / 20]
GP Niemiec - ...
[27 / 116]
GP Hiszpanii ...
[0 / 22]
Najciekawsze Tematy
Skarga-Koza
[6340]
Testy - dzień IV
[3146]
GP Niemiec - ...
[1767]
Skarga Advent...
[1684]
GP Niemiec - ...
[1334]
Poczwórna ska...
[1298]
GP Portugalii...
[1239]
Testy - dzień...
[1150]
Konferencja prasowa po GP Niemiec

Witajcie. Wyścig na niemieckim torze Nurburgring za nami. Było naprawdę sporo walki między kierowcami środka stawki i to głównie ich przepytuję. Dzisiejszymi uczestnikami konferencji są: Kamilo, który wreszcie pojechał dobry wyścig i skończył tuż za podium, ponownie Patrique, który bardzo dużo walczył z Norbim i z nim przegrał oraz Karlik, który pojechał bardzo dobrze i udało mu się wywalczyć punkcik. Zapraszam do rozwinięcia newsa.

Status quo na szczycie


Od pewnego czasu sytuacja na ligowym podium stała się dość stabilna. Standardowo dwa pierwsze miejsca są zaklepane dla Markovsky'ego i Taraska, z kolei od GP USA monopol na najniższy stopień ,,pudła" zaklepał sobie Barti Novik. Trudno się jednak dziwić, bowiem kierowca Williamsa jest nie tylko bardzo szybki, ale również niezwykle regularny. Widać, że złapał wysoką formę. Niepokoić może natomiast kolejny brak emocji w walce o wygraną. Wprawdzie po treningu można się było tego spodziewać, ale jednak po świetnym okrążeniu kwalifikacyjnym i Pole Position wywalczonym przez Taraska wszyscy liczyli na to, że emocje będą trwać do samego końca. A trwały tylko chwilę, kiedy wydawało się, że na wcześniejszym pit-stopie kierowca Mercedesa zyskał i może obronić się, a tu niemiłe zaskoczenie, bo Markovsky z łatwością minął rywala, który potem znacząco zwolnił i na mecie została mu niewielka przewaga nad Bartim. To wszystko każe myśleć, że walka o mistrzostwo na 99% jest zakończona. Oprócz tego znów nie zabrakło walki w środku stawki, zobaczyliśmy wielką wtopę Toyoty i zaskoczenie na starcie. Ale o tym już w rozwinięciu.

Markovsky najszybszy przed GP Niemiec

Witam. Za nami sesja treningowa przed GP Niemiec, jedenastą rundą VII sezonu ligi. Zdecydowanie najszybszy był kierowca McLarena, Markovsky. Za nim uplasowali się Barti Novik oraz Patrique2001. Więcej w rozwinięciu.

"Zielone Piekło" o krok - Zapowiedź GP Niemiec

Witajcie. Kontynuujemy naszą podróż po europejskich państwach, w których to rozpoczęliśmy drugą połowę siódmego sezonu ExtremeF1. Napięcie stopniowo rośnie, bowiem do finiszu pozostaje co raz mniej czasu, niemniej wciąż jest go sporo i wiele przez ten okres czasu może się wydarzyć. A teraz zawitamy na obiekt, który jest żywą legendą motorsportu - Nurburgring. To będzie nasza druga wizyta na tym torze, na którym zostanie rozegrane GP Niemiec. Serdecznie zapraszam do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie zapowiedź jedenastej rundy siódmej kampanii.

Ankieta personalna: MikruseK

Witajcie. Niedawno zakończyło się GP Hiszpanii w naszej lidzie, które rozpoczęło drugą połowę VII sezonu. Czeka nas trochę dłuższa przerwa więc planuję ją dobrze wykorzystać. Spodziewajcie się w najbliższych dniach paru odcinków z tej serii. Dzisiaj poznacie trochę lepiej dawnego kierowce Toyoty, który przeniósł się do Williamsa. Mowa oczywiście o Mikrusku. Od pewnego czasu, co wyścig boryka się z jakimiś problemami. Świadczy o tym liczba jego zdobytych punktów, która wynosi raptem 18. Ale na pewno stać go na lepsze zdobycze punktowe. Zobaczymy co pokaże w barwach Williamsa. A ja zapraszam do rozwinięcia na przegląd odpowiedzi Mikołaja.

Konferencja prasowa po GP Hiszpanii

Witajcie. Za nami pierwszy wyścig drugiej połowy sezonu, który obfitował w wiele pozytywnych emocji. Nadszedł czas na zwieńczenie klamrą epizodu o nazwie "GP Hiszpanii" konferencją prasową, która jest stałym punktem programu po każdym wyścigu. Dzisiaj zaprosiłem na konferencję Bartiego, który w ostatnim czasie imponuje formą, Patrique, który także zaczyna poczynać sobie coraz lepiej oraz Kubusa, który w ostatnim czasie ma lekką zadyszkę. Panowie podzielili się swoimi odczuciami na temat minionej rywalizacji oraz odnieśli się do niedalekiej przyszłości próbując przewidzieć tok wydarzeń w następnych zawodach. Dlatego serdecznie zapraszam wszystkich do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie pełny zapis konferencji.

Mistrz w trybie demolka


Druga połowa sezonu rozpoczęta, ale dla tych, którzy liczyli, że może ona przynieść jakieś większe nadzieje na walkę o mistrzostwo indywidualnie, nie mamy dobrych wieści. Markovsky wygrał bowiem kolejny wyścig i tym razem zrobił to w stylu, jakiego jeszcze w tym sezonie nie było. Po prostu zmiażdżył konkurencję, wykorzystując fakt, że pojechał jako jedyny na dwa postoje. Takie samo rozwiązanie chciał zastosować jako team-mate Kamilo, ale ten nie skończył wyścigu, tym razem przez Kiroshimę, który niestety nie stanął na wysokości zadania. Szkoda. Drugi dojechał oczywiście Tarask, który zapomniał już o RPA i zrobił swoje, jednak to niestety na mistrzostwo nie starczy. Trzecie z rzędu podium wywalczył Barti Novik, potwierdzając swoje aspirację i wysoką formę. Znów smakiem musiał się obejść Kimiii, któremu Pole Position nie dało zupełnie nic i do mety dojechał dopiero siódmy. Sam wyścig - jak najbardziej na plus, między kilkoma kierowcami były niewielkie różnice i walka trwała do końca, co cieszy i dobrze rokuje na przyszłość. Ale o tym już w rozwinięciu.

Kimiii najszybszy w treningu

Bardzo ciekawe rozstrzygnięcia przyniosła sesja treningowa na torze Ricardo Tormo. Wygrał ją bowiem Kimiii, który ostatnio radzi sobie coraz lepiej. Za nim uplasowali się Markovsky i Tarask. Po więcej informacji zaprasam do rozwinięcia newsa.

Nikt nie spodziewał się hiszpańskiej inkwizycji! - zapowiedź GP Hispzanii

Witam. Połowa sezonu i okno transferowe za nami, a to oznacza tylko jedno - powrót do ścigania. Drugą połowę sezonu zainauguruje wyścig o GP Hiszpanii, na debiutującym w naszej lidze torze Ricardo Tormo. Zapraszam do rozwinięcia newsa na krótką historię toru i przegląd faworytów.

Okienko transferowe otwarte

Mamy połowę sezonu, a więc zgodnie z regulaminem, przyszedł czas na jedyną w sezonie możliwość przeprowadzenia transferów i zmianę zespołu. Wprawdzie w ostatnim czasie raczej nie mieliśmy zbyt gorących okienek transferowych, ba, w VI sezonie w ogóle nikt nie miał ochoty na zmianę barw, co pokazuje, że raczej kierowcy są do swoich zespołowych i do swoich zespołowych kolegów przywiązani. Teraz jednak będzie zmiana, bowiem według informacji, które zdobyłem, przynajmniej jedna zamiana jest planowana, zatem dla porządku informuję, że już teraz można dokonywać transferów. Zasady są takie, jak zawsze, przy czym jest mały haczyk - nie mamy wolnych miejsc w lidze, zatem w proces transferowany zamieszanych musi być kilka osób. Oto obrazowy przykład, jak powinien zostać przeprowadzony transfer:

Zespół X: kierowca A, kierowca B
Zespół Y: kierowca C, kierowca D
Sytuacja: kierowca B chce przejść do zespołu Y i zamienić się miejscami z kierowcą C
Rozwiązanie: w tej sytuacji kierowca B musi poinformować kierowcę A, że odchodzi z zespołu i przechodzi do kierowcy D, a partnerem kierowcy A zostaje kierowca C. Jeżeli kierowca A wyrazi na to zgodę, wtedy zamiana jest możliwa. Kierowca B musi poinformować mnie, że:
1) kierowca A wyraził zgodę na transfer
2) kierowca C wyraził zgodę na zamianę
3) kierowca D wyraził zgodę na transfer

Sytuacja wygląda podobnie, w przypadku gdy w proces transferowy zamieszanych byłoby więcej niż dwa teamy. Wydaje mi się, że to się nie stanie, ale dla porządku podaję tą informację. Informuję jednocześnie, że niespełnienie jakiegokolwiek z warunków, które zostały wypunktowane wyżej, nie daje możliwości przeprowadzenia transferu. Okienko transferowe jest otwarte przez 48 godzin od opublikowania newsa, a więc do 1 lutego (piątek), do godziny 15:15.
Mam nadzieję, że wszystko jest jasne. W razie pytań jestem do dyspozycji. Pozdrawiam, Kubusa96.

Konferencja prasowa po GP RPA

Witajcie. Emocje po zawodach na torze Kyalami już opadły i zawodnicy odpoczywają przed rozpoczęciem drugiej części sezonu, gdyż - jak wiemy - jesteśmy już po pierwszej połowie, która była emocjonująca, czego potwierdzeniem był wyścig o GP RPA. Może tym razem zabrakło jakiś spektakularnych pojedynków, niemniej i tak było na co popatrzeć, o czym świadczy choćby jazda przez moment pięciu kierowców w odstępie 0,1 sekundy. To dość ciekawa konferencja, bowiem dwie z trzech zaproszonych osób to ,,debiutanci' jeśli idzie o powyścigowe wypowiedzi. To obaj kierowcy Red Bulla - Kimiii, wcześniej jeżdżący jako DjKapusta, który zdobył Pole Position, jednak potem musiał zadowolić się szóstym miejscem, oraz Pandodo, który dzięki pomyłce Taraska zdobył swój pierwszy punkt. Panowie po wyścigu byli raczej zadowoleni i patrzą z optymizmem na przyszłość, zupełnie inaczej jak trzeci mój rozmówca - Szymusso, który choć został sklasyfikowany na czwartym miejscu, był zupełnie nie w humorze. Wszyscy z kolei nie byli zbyt wylewni w swoich wypowiedziach, dlatego też nie zarwiecie godzin przy czytaniu tej konferencji, niemniej zachęcam do tego, gdyż oprócz swoich wrażeń po wyścigu, zawodnicy opowiedzieli o pierwszej części sezonu oraz planach na drugą. Zapis konferencji w rozwinięciu newsa.

Strona 1 z 49 1 2 3 4 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

@kubusa96
DATA: 14/02/2019 14:41
Tor na GP Francji jest w downloadzie

@kubusa96
DATA: 13/02/2019 14:25
Na forum pojawił się temat terminu GP Francji, proszę o wypowiedzi

@kubusa96
DATA: 12/02/2019 08:32
No tak jak mówiłem, na razie mogę tylko treningi zaoferować

~mateusz26102
DATA: 12/02/2019 00:18
czyli do Q nie moge przystąpić ? smiley

~mateusz26102
DATA: 11/02/2019 19:44
napisałem pw


Następne GP
GP Francji
12. wyścig z 18. w sezonie VII
109. wyścig o mistrzostwo ExtremeF1
GP Francji odbędzie się za:





Tor: Circuit de Nevers Magny-Cours
Miejscowość: Magny-Cours

Dostępne mieszanki opon: Ultra Soft, Super Soft, Soft, Intermediate, Wet

Trening: 17.02.2019 (niedziela)
godz. 20:00

Kwalifikacje: 18.02.2019 (poniedziałek)
godz. 19:30

Wyścig: 18.02.2019 (poniedziałek)
godz. 20:10


Ilość okrążeń: 35


Pogoda

Poprzednie GP
GP Niemiec
Wyniki poprzedniego GP:

P.
Kierowca
Team
Punkty
1.
Markovsky
McLaren
25
2.
Tarask
Mercedes
18
3.
Barti Novik
Williams
15
4.
Kamilo
McLaren
12
5.
Norbi
Mercedes
10
6.
Patrique2001
Ferrari
8
7.
Matiie
BMW Sauber
6
8.
Szymusso
Renault
4
9.
Kubusa96
Renault
2
10.
Karlik
BMW Sauber
1

Pole Position: Tarask (Mercedes)
1:30.051


Najszybsze okrążenie: Patrique2001 (Ferrari)
1:30.444


     Copyright F1 ExtremeF1 Liga © 2010-2019                                                                                                                                      Kontakt pod nr GG 31600407 .
 
Powered by PHP-Fusion v6.01.6 || EP IV by eXtreme Crew 255,344 Unikalnych wizyt